Eliza Komar
Z wykształcenia psycholog, politolog oraz terapeuta pedagogiczny. Absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku Terapia pedagogiczna uczniów z dysleksją, ADHD oraz z zaburzeniami zachowania. Stale poszerza wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Zgłębianie zagadnień z obszaru terapii trudności w uczeniu się, wspomaganie dzieci z grupy ryzyka dysleksji oraz młodzieży od dawna stanowi jej pasję. W pracy terapeutki za nieodzowne uważa indywidualne podejście, dzięki doświadczeniu i wyczuciu potrafi odpowiednio dobrać metody i ćwiczenia, a od tego już niewiele do ulubionego uczucia satysfakcji, gdy obserwuje postępy swoich podopiecznych. Poza tym ma jeden nałóg – czytanie książek.
Kursy kwalifikacyjne i szkolenia (wybór):
- Terapia ręki. Dysgrafia. Terapia zaburzeń grafomotorycznych dzieci w wieku szkolnym – Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości.
- Terapia ręki. Grafomotoryka - Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości.
- Terapia ręki. Praca z dziećmi niepełnosprawnymi oraz dziećmi zagrożonymi nieprawidłowym rozwojem (ASD, MPDz) - Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości.
- Metoda Dobrego Startu (MDS) Marty Bogdanowicz - Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości.
- Drama stosowana – School of Drama and Music University of Exeter i Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego.
- Metody pracy z dzieckiem wg M. Montessori – Ośrodek Szkoleń Kreatywnych Komunikator.
- Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie – Centrum Szkoleń i Psychoedukacji Instytutu Psychologii Zdrowia PTP.