Szkolenie
Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne. Rozwiązania edukacyjno – terapeutyczne. Szkolenie II stopnia
Prowadzący | Artur Terpiłowski |
Miejsce szkolenia | Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości Sp. z o.o. ul. Woronicza 15 lokal 100, 02-625 Warszawa |
Termin | jesień/zima 2018 r. | Godziny | sobota: 10:00 - 17:00 niedziela 10:00 - 15:30 |
Koszt | 400 zł Uwaga! Przy jednoczesnym zapisie na dwa stopnie koszt drugiego stopnia szkolenia wynosi 350 zł (całość wynosi wówczas 750 zł.) |
Czas trwania | 15 godzin dydaktycznych. |
Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest do pedagogów, psychologów, terapeutów, nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów , szkół ponad gimnazjalnych, nauczycieli wspomagających, rodziców dzieci z autyzmem oraz wszystkich innych osób zainteresowanych tą problematyką, pracujących lub planujących pracę z osobami z autyzmem.
Uwaga! nabór na II stopień szkolenia jest otwarty wyłącznie dla osób, które ukończyły wcześniej w CWRO I stopień szkolenia.
Uwaga! Placówka Kształcenia Ustawicznego Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) pod numerem ewidencyjnym: 2.14/00260/2017 oznacza to możliwość finansowania szkoleń dla osób bezrobotnych przez Urząd Pracy.
Cel szkolenia:
Cele ogólne: Kształtowanie umiejętności w zakresie postępowania edukacyjnego i terapeutycznego wobec ucznia ze spektrum autyzmu.
Cele szczegółowe:
Uczestnik szkolenia:
Podniesie własne kompetencje w zakresie pracy z uczniem ze spektrum autyzmu.
Pozna narzędzia do diagnozy funkcjonalnej poziomu umiejętności jako podstawy do tworzenia indywidualnych programów terapeutycznych.
Będzie potrafił skonstruować program edukacyjno – terapeutyczny.
Będzie potrafił dobrać właściwe procedury w przypadku wystąpienia zachowania trudnego.
Program szkolenia:
II stopień
I. Konstruowanie programów edukacji uczniów autystycznych w szkole.
1. Podstawy prawne.
2. Wielospecjalistyczna diagnoza funkcjonalna ucznia.
3. Dostosowania.
4. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i jej ocena.
5. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny.
6. Ocena IPE-T, (karta analizy).
II. Konstruowanie programów terapeutycznych w oparciu o stosowaną analizę zachowania.
1. Rozwijanie zachowań deficytowych (opis i tworzenie definicji zachowanie docelowego)
- sposoby uczenia,
-podpowiedzi,
-rodzaje wzmocnień,
2. Generalizacja (sposoby sprawdzania nabywania wiedzy umiejętności)
- etapowość w uczeniu.
3. Redukowanie zachowań niepożądanych
-opis zachowania,
- funkcja zachowania,
- przyczyna podjęcia interwencji,
- sposoby rejestracji,
- procedury i sposoby postępowania.
Uwagi:
Dla zainteresowanych lista adresów noclegowych w Warszawie, o różnym standarcie (hotele, schroniska młodzieżowe, hostele.
Wyboru i rezerwacji prosimy dokonać indywidualnie.
Jeżeli chcielibyście się Państwo zapisać na szkolenie, które nie ma jeszcze ustalonego terminu lub mają Państwo jakieś trudności techniczne jest również możliwość zapisu poprzez dostępny poniżej formularz zgłoszeniowy w pliku:
formularz (PDF) formularz (DOC)
Prosimy wówczas kierować wypełniony formularz na adres e-mail lub faksem:
e-mail: cwro@cwro.edu.pl
tel./fax 22 847 95 41